Bugün sabahdan belimde baya agirlar oldu baktım biraz hafifliyor tekrar başlıyor mide bulantısıda var af edersiniz tuvalete çıktım ishal gibiydi ağrıya dayanamadım hastaneye gittim doktor nstye soktu sonra ciğer geliştirici vurdu serum ebe Altan muhane etti çocuğun kafası iyice doğum kanlada demiş doktorum yarin tekrar ciğer geliştirici için gelcen dedi nstede şuan sancı çıkmadi ama biz önlem alalım dedi varmi böyle durum yaşayan aranızda