Aykurtilayda05 15+2 günlük hamileyim tüp bebek bugun acuç içi kadar kan ve peşindende çok az kahve leke geldi ve kesildi bu sorunu yaşıyan varmı
Sumeyyeerdem Aykurtilayda05 Hastaneye gitseniz iyi olur kim ne söylerse söylesin sebep doktorunuz tarafından belli olur ve gebelikte hiç bi kanama normal değildir
Aykurtilayda05 Sumeyyeerdem canım gittim baktılar bebegi gördüm bebek gayet sağlıklı ama kanamanın neden olduğuna dair bişey söylemediler