Murgul Kızlar an itibari ile 39+1 olduk. Ağda hiçç yapmadım. Epilasyon aletinin jilet başlığı ile malum yeri temizlik yapıyorum. Hergün yapsam almıyor yapmasan yaa doğuma pis gidersem vi akıl verin herkes mi ağda yaptırığ gidiyor doğuma
Zeyyyn Murgul 36 da ağda yaptırdım dedim nolur nolmaz duruma göre son bir kez dha giderim dedim 38de gittim kontrole doktor dedi şu saate doğuma gel 🤣 yarı yarıya kaldık yapıcak birşey yok olduğu kadar yani herkeste bal dök yala gitmiyor neler vardır
Essenn Murgul ilk doğumumda ağdaya gittiğim gününün ertesi sabahı doğum yapmıştım Kuaföre gittiğimde sancılarım vardı zaten çok iyi olmuştu 😄 şimdi ise 34 de gittim pazartesi 38 de tekrar gidicem 🙏🏻 Zaten doktorlar neler görüyordur ama biz rahat edemiyoruz işte
Keho2626 Murgul kuzum bence korkma ağda yaptır doğumdan sonra da senin için rahatlık sağlar 1 ay çıkmıyor ben senelerdir ağda yaptırıyorum hatta daha 2-3 gün önce yaptırdım İnan senin için rahatlık olur diğer türlü de pis giderim diye düşünme neler neler gidiyordur
Murgul Zeyyyn dimii herkeste öyle gitmiyordur azıcık çıkmış olursada nasipp diyelim 😀 Sanırım dikişlrt varkende temizlik yapmak zor işmiş galiba sonraki kontrollede her türlü pis gidilcek galiba
Minigin_annesi0 Bende hiç ağda kullanmadım. Jiletle alıyorum sürekli temiz tutmaya çalışıyorum ama hergün veya iki güne bir alırsam acıyo tahriş oluyo. Napcam bilmiyorum inşallah temiz gitmek nasip olur
Murgul Minigin_annesi0 ayy dimii hergün alınmıyor kii maleseff Aminn bende hep öyle diyorum Allahım temiz gitmeti nasip et pis gitmeyeyim hastaneye İlk gebeliğim belirtim ne halde başlar nasıl vaktim olur şüpheli sonuçta
Dlr48 Minigin_annesi0 kızlar jiletle nasıl alıyosunuz ben karnımdan goremıyorumkı daha 28 haftalıgım egılemıyorum alamıyorum alt kısımları dudak ıclerindede cıkıyo bıde benım hıc olmuyo ee bır kere agdadan vajınal bolge dudak ıc kısmını yırtmıstı kuafor sonra tovbe ettım agdaya lazere basladım sımdı agda hıc vuramam hıletlede alamıyom nasıl olcak bu uzadıkca simdilik makasla kesip ıdare ediyorumda dopumda nasıl olcak 😝
Zeyyyn Murgul 40 kadar dokunamadım dokunmayı geç bacağımı açamıyordum dikiş yerim acıyordu çıkan yerleride üst taraftan aldım
SutlacimiYedimmiBen Murgul yok ya ben 10.gun kontrole giderken temizledim kendimi utanırdım yoksa birde göbek inmişti rahat oldu
PrensesAnnesi- Bende 35+6 dayım sancılarım çok ne olur ne olmaz jiletle temizlemeye çalışıyorum yapabildiğimce Allah kolaylık versin hepimize zor yani 🥱
Murgul Zeyyyn aaa o kadar uzun sürüyor demek Napalım yaşıcaz artık kaç kere kontrole çağırıyorlar hep mi alttan bakıyolar
Murgul Keho2626 tanıdığım bildiğim biryer yok zaten birfe kötüsüne denk gelirim orayı yırtarsa üstteki arkadaşın başına geldiği gibi. Cesaret edemm sanırım doğum arifesinde 😬
Dlr48 Minigin_annesi0 ya onlada cok zor oluyo kopuklemek gerkır banyoda ayna koycak yerım olmadıgı gıbı zaten ayakta kalıp egılıp bukulemıyorumda rahım agzım dıkıslı yatıyorum artık hayırlısı 😅 maksl kesebıldıgım kadar agdaya gıdemem bugune kadar gıttıgım lazerler mahvolur suanda ınceldi baya agdada bikere yurttılar zaten gitmem artık hayırlısı 😅
Sevde26 Murgul Arkadaşım kuaför bende 38+6 bugün yaptık daha o yüzden şanslıyım ben biraz yakın arkadaşın kuaför oldumu böyle işler de çok iyi oluyor valla😃😋
Sunayaz Murgul bende doğum heran olabilir diye 2 nisanda gittim 15 nisanda doğuma girdim (normal doğum) 2 haftada yok denilecek kadar çok çok az çıkmıştı
gurbetcianne97 Murgul o konuda kendinizi kasmayın lütfen. ☺️ Doğum sırasında kimse vajinanızın tüylü veya tüysüz olup olmadığıyla ilgilenmeyecek ☺️
Murgul gurbetcianne97 ayy gerçekten mii inşaallah İnsan dışı mahluğa denk gelmem inşaallah devlette doğum yapıcamda 😬
Murgul EsraYsf vakit olursa anlarsam bende duşa girerim de ilk gebelij nasıl birşey olcak bilmiyorum 😬
Zeyyyn Murgul dikişlerim geç iyileşti benim o yüzden Bi 10 günlük bide 40 bitince 2 kere kontrol sadece alttan rahim içine bakılıyor anlaşılmıyor ağrı sızı olmuyor