MinnieMouse ben çok tecrübesizdim hamile kaldığımda betaymış oymuş buymuş hiç bilmezdim, çok düzenli adet görüyordum 1 gün gecikti akşamı erken gebelik testi yaptım çift çizgiyi gördüm ertesi sabah sağlık ocağına kan verdim o doktorda gebelik var dedi son afet tarihime göre haftamı buldum daha 3.haftada felan görünüyordu, hiç doktora gitmek hemen aklıma gelmedi 6.haftada gidin yazıyordu internette bende 6.haftada gittim kese var bebek yok dedi doktor internetten okuyorum böyle bu ne demek vs diye normal yazıyordu doktor 4 hafta sonra gel dedi bende 11.haftada gittim kalp atışını duydum sonra herşeyi yavaş yavaş sorup öğrenmeye başladım🤣