Bi kaç kişiden duydum, ben de dün gecedden beri aynı durumdayım bide 37+1 olduk, tırstım, doktorum salgın var bi kaç gebem daha aynı durumda diyip bana bi serum karışımı söyledi bu akşam onu taktırdım, ama çok karnım ağrıyor tuvalete gidiyorum hala devam ediyor… mide bulantısıyla mide kasılması da oluyo bide :( başka bu durumda olan var mı şu sıralar bu salgından dolayı?