Cansukeskin Arkadaşlar Bursa şehir hastanesinde doğum yapan varmı odaları falan nasıl hastaneden memnun kaldınız mı çok kararsızım 😔
nurcan_26g Kuzenim en son orda normal doğum yaptı herşeyden çok memnun ebelerden ekstra memnun kalmış durumda çok uğraştırdim hep canım yavrum dediler diyor 🤗 odalar tek ve iki kişilik hangisijde boşluk varsa alıyorlar hastane gayet temiz