Asil_hatun neler çektim seni çok iyi anlarım ilk 4 ayım hastanelerde geçti. 10 kilo verdim elden ayaktan düştüm artık yaşamak dahi istemiyordum o dereceye gelmiştim. 25 haftalığım halâ ilaçla duruyorum. İlk zamanlara göre daha iyiyim çok şükür ama halâ herşeyi yiyip içemiyorum, öyle bir tiksinti kaldı üzerimde. Zofer denemeni öneririm, doktorunla konuş ve onu kullan direk. En etkilisi o zaten ben onunla ayaklandım başka hiçbirşey fayda etmedi. İnşallah sende faydasını görürsün bana da dua edersin 🙏