Arkadaşlar trentyol dan sipariş veren var mı hiç ben pazar günü verdim ve salı yola çıktı diyor hiç bir yerden ulaşamıyorum sorgulatıyorum kargo şubesine ve trentyol canlı destekten hala çıkmamış diyor iptal etmek istiyorum ama kargolandı iptal edilemez diyor 1 yaşındaki kızım için aldım bayramın 4. Günü sezeryanla doğumum var dogumdan önce yatağa alıştırmayın dedim