Merhaba bayanlar bi haftadr nst de sancım bi cıkıyor bi duruyor bazen dayanılmaz hale geliyor ama ultrasonda hersey normal suyum normal acılma yok. dün doktorum prulaton adında bir igne vurdu böyle bu haftalarda bu durumu yasayan var mı doktorum 35 haftaya kadar dişini sık dedi ignede vurdu ama ne olur bilemiyorum 😔