Geçen hafta antibiyotiğe başladım bende, normalde 5gun kullanılması gerekiyormuş ama hamile olduğum için 7gun kullanmam gerektigi söylendi. Belirli bir bakteriye baktılar, doğumdan sonra bebeği hasta edebilirmis yoksa bu bakteri. Mecburen kullandım bende.