Kizlar son yarim saattir bebgim hareket edince kasiklarim sizliyor sanci giriyor nefes aldirmiyor.. ama bebek durunca rahatliyorum.. 36 haftaligim gercek dogum sancisi olabilir mi tedirginim eşim burda degil 😒 idrarim varmis gibi hissdiyorum yaparsam rahatlarim gibi bir his.. cok korkuyorum.. ilk sezaryendi bu da oyle olacak sozde p.tesu gun alacaktim.. lutfen yardimci olun