keremveannesi Kızlar göbek düşmesi nasıl oluyor olunca doğuma az mı kalmış oluyor bana hep çevremden göbeğin aşağıda diyorlar doğum yakın mı demek ? Sizce nasıl göbeğim ? Bu arada 35+1 haftalık hamileyim [https://mutluresim.com/images/2022/04/23/nvGci.jpg](https://)
Reyhan35 keremveannesi kız ne güzel göbüşün var maşallah ben 34 haftalığım merdiven inerken öndeki basamağı görmüyorum 😂😂
Zuhalsareelif keremveannesi sen hıssedersın bacaklarının arasında oluyor ducek gıbı artık mıde ust kısımda olmuyor .bence ıc karnınız genıs cok 35 gıbı durmuyorsunhz masallah
Minigin_annesi0 Kaç haftalıksın canım Ben 38+3 oldum hâlâ kaburgalarıma değiyo ne zaman düşüyor bu göbek 🤭
keremveannesi Minigin_annesi0 35+1im canım bende kaburgalarımda çok baskı hissediyorum ama gören göbeğin çok düşük diyor bende anlamadım gitti
Minigin_annesi0 keremveannesi karnının yapısındandır belki ya göbeğin düşmesi için erken bence. Sağlıkla gelsinler inşallah
keremveannesi Zuhalsareelif hissedilen bişeyse umarım hissederim :) evet canım ya iç karnım geniş sanırım