Ebruli_dunya İyi geceler öncelikle içinizi ferah tutun. Ben 28 haftalık gebeyim 1 ay önce kontrole gittiğim zaman 15 dk bile yürüsem karnımın sertleştiğini ve kasıklarımın baya ağrıdını söylemiştim. Doktorda genelikte normal ama eğer kasıklarında ki ağrı yürümeni engellerse yürüyemicek gibi oluyosan o zaman gel kontrol ederiz demişti isterseniz bi doktorunuza yazın yada içinizin rahat etmesi için hastaneye gidin 🌸