Hamidehamide Arkadaşlar 40+2 oldum hangi duaları okumalıyım son bir haftam var doğmazsa sezeryanla alınacak haftaya dua sure ne okumalıyım
Yeliz6767 Hamidehamide inşirah ve inşikak surelerini de okuyabilirsiniz eğer normal doğum olursa doğum anında sümmesebiyle yesserah duasını da okuyabilirsiniz kolaylık sağlıyormuş 😊
Biranne- “Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi’l-hayr.” “Ey Rabbîm! İşimi kolaylaştır, zorlaştırma ve hayırla sonuçlandır.”
Hamidehamide Biranne- Bunu ben sürekli okurum her işimde her yerde.Bunun içinde okurum teşekkür ederim 🤗