38+3 oldum bende bugün çok fazla kasılmam oluyo ama sancı falan hissetmiyorum henüz. Karnım taş gibi oluyo. En son Çarşamba günü gittim baş gelişi dedi ama kanala girmiş falan demedi. Bebekte biraz iri 4 kilo olmadan doğum yapmak istiyorum artık çok ağırlaştım