Meloakar Başınızı tülbentle bağlayabilirsiniz benim ilk çocuğumda da çok başım ağrıyordu başımı bağlayıp yatıyordum 3 4 saat hatta bu uygulamadan birine de aynısını dedim biraz rahatlatmış siz de deneyin isterseniz belki faydasını görürsünüz çok sıkmayın hafif sıkı olsun yeter 😇