Azze Kızlar bir gün bende yazar mıyım diyordum yazıyorummm işte şükür 😊çok mu az kaldı dersiniz 3. Tremestere yaklaşırken nasıl zorluklar beni bekliyor acaba ☘️☘️
Reyhan35 Azze en zorlu aşamaya gelmiş bulunmaktasın hayırlı uğurlu olsun eğilmede zorluk yatakta dönememe uykusuz geceler mide yanmaları bacak krampları yalancı sancılar çatı ağrısı falan 🤦🏻♀️ bizimde son 36 🥰
edis22 Azze ay bende hep hayal ederdim bu anketi acmayi🤭 cok sukur 87ye bile geldik🤲🏻😇 valla ben 3. Trimestere girdigimden beri melegim cok hareketlenmis masallah. Boyle olan varmi acaba?
Htc_snn Reyhan35 bacak ağrısı kadar kötü bir şey yok ya uyuyamıyorum geceleri birde en çok gece hareketli zaten sağa sola zor dönüyorum
Azze Reyhan35 vay be son 30 ları da görürüz inşallah senin gibiiii 🍀🍀 ama evet tüm söylediklerini yaşıyorum bende ☹️
Azze Ozge ben sezeryan düşündüğüm için son 85 filan sayılabilir aslında kurban bayramından sonraki haftalarda olabilir diyorum normal düşünemiyorum 😕
Azze edis22 ben dolu dolu bir haftadır daha yoğun hissediyorum bakalım bu haftalardan sonra nasıl olacak
edis22 Azze bayag hareketleniyorlar sanirim 32 den sonrada alanlari azalip hareketleri azalacak diye duymusumda bakalim😏😇