Derinsu2019 ikizlerin_annesi__ eve geldiğimde duşa girdim ıslanınca kolayca çıktı zaten yaranın üzeri yapışkan değil sadece kenarlar yapışkan olduğu için ıslakınca da hemen çıkmıştı
3minnosanasii ikizlerin_annesi__ ben 3. Gün duşa girdim o zaman bant ıslanınca kendisi çıkıyor zaten ama daha sonra pijamam veya çamaşırım yaraya deyince rahatsız oluyordum doktorum yumuşak ipeksi bi bez veyahut gazlı bez varsa yapıştırmadan üzerine koy bi kaç gün rahat edene kadar demişti
dml33 ikizlerin_annesi__ 3. Gün çıkar dedi bana doktor esim çıkarmıştı nasıl yaptı hatirlamiom duştan sonra ıslaktı galiba oda cikardi kuru tut demisti doktor pansuman yapmistm 10 günde çıkarınca doktor ole demisti yani
Derinsu2019 ikizlerin_annesi__ evet çıkar hava alsın temiz bi bez koy hatta koymadan önce de ütüle iyice bakteri olmaması açısından, oraya koy kilot lastiği tutar o bezi ya da bişeyle bağlarsın ama bantı çıkar artık