Benim eşim de babamın ismini koymak istiyorum dedi ve gebeliğimi öğrenmeden önce de söylüyordu öyle ben de itiraz etmedim sağ olsun çok iyiliği oldu bize severim de iyi bi insandır o yüzden sakınca görmedim. Kayınbabamın adı Kadir bizim bebişim adı da yüksek ihtimalle Kadirhan olacak 😊 ama ben Göktuğ Gökalp Göktürk gübi isimleri aşırı beğeniyorum 😄