deryakptan Merhaba arkadaşlar sizden bir tavsiye almak istiyorum hamur yoğurma makinesi kullanan var mı aranızda? Önerileriniz nelerdir hangi marka almalıyım ?
-MinikveAnnesi- deryakptan kullanıyorum cookplus ın bir makinası cok isimi görüyor tek tavsiyem alırken biraz watt ının yüksek olmasına dikkat et düşük olursa biraz güçsüz kalıyor
pijamaboregi deryakptan arzum kullanıyorum memnunum tezgah gibi sert zeminlerde problemsiz çalışıyor ama masa gibi hassas yerlerde salınım gösteriyor ancak fiyat performans ürünü
Bursaspor16 Karaca Cook plusunkini kullanıyorum sesi dışında çok memnunum sadece biraz fazla sesi var 🙄
deryakptan kubrnl aynen bende evde yapıyorum ama çok yorucu oluyor maalesef alsam mı almasam mı karar veremedim
kubrnl deryakptan çok rahat edersin ya bende baya uğraşıyodum aldığımdan beri hiç yorucu olmuyo severek yapıyorum hatta :)
kubrnl deryakptan evet evet dediğim gibi memnunum baya zaten aparatları falanda var karıştırma çırpma yoğurucu felan kolaylık sağlar sanada
kubrnl deryakptan hahaha ben bile kullandıysam :) tek tuşla çalışıyo zaten merak etme öyle uğraştırıcı bişey olsaydı bende kullanamazdım pratik ama baya