Biraz pinpinikli bir insanım. Ama insan karnındakini hep ekstra çok daha fazla düşünmek zorunda hissediyor kendini. Eşim hamileliğimin başından beri ne hikmetse sürekli kendini yaralıyor. Neyse geçen yine yaralandı ve bir krem kullanıyor ayağına. O krem hamilelikte kullanılmayacak bir krem. Ama o kremi her yere kullanılan ortak alanlara bulaştırıyor haliyle ayağından. Bende dolaylı olarak bana da bulaştırdığını söylüyorum abarttığımı söylüyor. Sizce?