Denizzz321 Az önce başka bir paylaşımda da yazdım ama… Eşimin akrabasında olmasaydı oğlum olursa ben Attila ismini koymak çok isterdim. Ben koyamam hiç, size önermiş olayım. 🙃
Attila: Avrupa Hun hükümdarının adı, tanrının kırbacı da derler onun için. Güçlü bir karakter. Ayrıca şair Attila İlhan da var ki en sevdiğim şairdir. Bu iki yönden çok sevdiğim bir isim.