gamzosgamzos çok şükür enfeksiyon yok bugun 5.gündeyiz
İlk gün burnunda hortum vardı
2.gün hortumu çıkarmışlardı fanusun içinde oksijen desteği veriyorlardı kızım mama yemiyordu stümde gelmediği için götüremiyordum
3.gün oksijen desteği azalmıştır kendi kendine alıyordu biberon vermişler tutmuş biberon ve sütümü götürmüştüm onu almış
4.gün oksijen desteğini biraz daha azaltmışlar daha iyii dedi doktor dün gene sütümü götürdüm inşallah yemiştir
Bugun 5.gündeyiz nezaman çıkar bilmiyorum😔