Nhlyldz__123 https://imgyukle.com/i/Radpvq Geçen ay 16 sinda adet gördüm bu ay 22 si tam test yaptım hasta oldum test ilk tek cızgı sonra bu cızgı belırdi ama normal adet oldum bu zamana kadar birçok test yaptım 2. Cızgı kuruma cızgısı dahi olsa çıkmadı kafamı cok karıştırdı sızce neden böyle oldu hala bir umut var mıdır acaba ya adet olduğum halde ufacık bır umuda tutunuyorum 😒
Mucizemibekliyorum_ Ben ikinci çizgiyi göremedim ama. Hayırlısı olsun hakkınızda. İnsan çok isteyince herşeye umut bağlıyor kendimden biliyorum
Nhlyldz__123 Hilaallkrkmz o kadar cok test yaptım kı su zaman akadar hiçbiri böyle çıkmadı ondan acaba mı dedim tam test yapıcam ıdrar aldım baktım olmuşum sende de mi öyle oldu canım
Hilaallkrkmz Nhlyldz__123 yani benim ilk testimde çıkmadı ikincide aynen bu şekilde silik çıktı gittim kan verdim 3.41 çıktı beta 2 gün sonrasında da adet oldum zaten
Hilaallkrkmz Nhlyldz__123 ama yine de emin olmak istiyorsanız kan verin. Üstüne görme diye birsey varmış sizin belki o şekilde de olabilir
Minnosunannesi_2 Nhlyldz__123 canım gebelik varsa haber ver bize benimde böyle çıktı çok arada kaldım sende varsa bende belki umutlanirim biraz😅
Nhlyldz__123 Minnosunannesi_2 canım hasta olmasam koşa koşa vermeye gıdıcem kan ama tam yaptım hasta oldum anlamadım bende üstüne görme olabılırmı diyorum ama bilmiyorum