Kizlar 33+1 haftalik gebeyim bebeğimiz 3 kilo gelisimi 1 2 hafta önden gidiyordu, 2 gündür sanci ve agrm olunca doktora gittik, Nst’de sancilarm çıktı, çatı muaynesi ettiler rahimde acilmadi olmadığını fakat yumusama olduğunu söyledi doktorum, ciger gelistirici ve progestan vardi doktorum igne ve fitil olarak, boyle bi durum yasayan varmi aranızda?
Biraz endiseli ve gerginim desteklerinizi bekliyorum ☺️