Ozge_2022 Kızlar yardım lütfenn!!!hafif bi karın ağrim var bi kaç saat öncesinde arkadaşımın kızı karnıma vurdu bu yüzden olabilir mi yoksa gaz sancısı mıdır??
Dilarakr Ozge_2022 gaz olabilir benimde karnım agrıyo bazen su içince bile agrıyo bebek karnın alt kısmında vurmadan kaynaklı oldugunu düşünmüyorum
denizasigi Ozge_2022 ayniyiz ben de 7+2 🥺 cok kask agrim var .. regle yaklaşıyoruz diye de kaşık ağrısı yaşıyor olabiliriz uzanarak dur sürekli canım normal oturma uzanır vaziyette ol 😔 geçmiş olsun
Zeynppppp Ozge_2022 benimde ağrıyor 8 bucuk haftalığım diğer hamilelikte kusmadan bulantıdan anlamadım sanırım bunda okadar kötü değilim ama ağrısını hissediyorum diğer hamileliktede ağrıdıda bu kadar hissetmedim yerleşme ağrısıymış karnında yer olması içinmi be 😭
Ozge_2022 denizasigi bilmiyorumki cnm en son adet olduğum güne daha var öncelerde ağrım vardı evet doktorum rahim büyüdüğü için dedi 4 gündür ağrım yoktu iyiydim bugün biraz var
Cananinbebis Merhaba bende 7 haftalığım ama sağ tarafım ağrıyor nedeni sizce nedir lütfen söyler misiniz ne yapmam lazım
denizasigi Cananinbebis benim de aynı sağ taraf.. kendini sıcak tut canim sürekli çorap giyin ayaktan usutmemeye çalış
denizasigi Cananinbebis korkma bende çok korkuyordum doktor kanama olmadığın sürece sorun yok dedi.. için rahat olsun ama çok şiddetli olur geçmezse acile gitmelisin 🥲
denizasigi Cananinbebis oh iyi bari sevindim benimde öyle özellikle çok ayakta kalınca daha çok agiriyor dinlenince hafifliyor. çok ayakta kalmamaya çalış canım iş yapacaksan da dinlene dinlene yap
denizasigi Ozge_2022 evet yerleşme ağrısı da oluyor rahim büyüdüğü için de oluyo oluyo da oluyo sabır ♥️
Ozge_2022 Kasık ağrısını da biliyorum cnm bi kac güne kadar çok ağrım vardı cok şükür şu aralar iyiyim dün bi saatlik bi ağrım vardı sonra geçti çocuk vurunca ister istemez endişeleniyorum ilk gebelik tecrübem de olmayınca 😊