Kızlar hamileyim bugün 5+4 doktora gittim ultrasonda 4+4 çıktı ve sadece keseyi gördük bebeği göremedim önceki hamileliğimde bu zamanda bebeği de görmüştük var mı böyle olan neden normal zamandan bir hafta geri olsun ki zaten hiç iyi hikayelerim yok bu 3.hamileliğiö ama çocuğum yok valla kafama takıldı içim asla rahat etmiyor..