Öncelikle hayırlı ramazanlar güzel anneler 😍
34+3te ikizlerimi kucağıma aldım.8 Nisan sabah 8 gibi büyük oğlum uyandı ona kahvaltı yaptırdım biraz kestireyim dedim 9 gibi uzandım uyku ile uyanıklık arasında bir ıslaklık hissettim. Önce idrar kaçırdığımı düşündüm ama yatmadan tuvalete gitmiştim zaten,ayağa kalktım baktım hala geliyor tutmayı denedim tutamadım o an anladım ki suyum geldi 🙈 Hemen eşime seslendim kalktı ben temizlenip gideyim dedim ama nafile asla durmuyor üstümü değiştirdim yine ıslandı. Annemi çağırdım o arada o geldi falan derken 11 buçukta hastanedeydim,hala suyum gelmeye devam ediyordu. Ben normal doğum istiyordum ama acilde ki doktor bebeklerden birinin yan durduğunu bu yüzden beni sezeryana alacaklarını söyledi. Ben çok korkuyordum sezeryandan ilk doğumum da normal en azından normal doğumu biliyorum ama sezeryana dair bir fikrim yoktu, sırf bu yüzden özel hastaneden devlete geçtim normal doğurmak için. 12de yatışım yapıldı hiç sancı hissetmiyordum 3 cm açılmam vardı, doğumhane de doktor tekrar muayene etti bebeklerin pozisyonlarına baktı. Ben normal doğum istediğimi söyledim,oda ilk gelen bebeğin baş geldiğini ama ikincinin yan durduğunu söyledi,terste dönebilir doğum esnasında başta gelebilir onu bilemeyiz normal istiyorsan spontane ilerleyeceğiz dedi. Bende kabul ettim istersen biraz suni sancı verelim dedi ama istemedim çünkü 12 buçukta kendi sancılarımı hissetmeye başladım. 3 bucuga kadar devamlı yürüyüş yaptım, pilates topunda zipladim 3 buçukta doktor muayeneye geldi 6 7 cm olmuş dedi o saatten sonra artık bende yürüyecek hal kalmadı sancılar hat safhada 🤦 artık uzandım o şekilde sancılarımı karşıladım derin nefeslerle. Araya şunu sıkıştırmak istiyorum ilk doğumumu suni sancı ile yaptım bu doğumum kendi sancim ile oldu, hiçbir farkı yok aynı şiddeti sadece suni sanci daha sık geliyor kendi sancin olunca biraz nefes alabiliyorsun. Neyse 4te doktor tekrar geldi muayeneye doğum başlamış dedi tabi ben şok, onlar da yarım saatte bu kadar açılmam olacağını düşünmediler hemen aceleyle ultrason cihazını getirdiler. Maalesef ikinci bebeğim tamamen ters dönmüştü,ilk bebeğimi doğurdum ikincinin ayakları geliyordu. Acil sezeryan hazırlandı ne olur ne olmaz diye. Çok korkuyordum ama bir yandan içim rahattı çünkü riskli doğum olduğu için doguma prof doktor girmişti. Adamın bakışında bile tecrübe vardı o beni çok rahatlattı. Buraya kadar herşey güzeldi tek bebek olsaydı çok rahat bir doğum olacaktı ama ikinci oğlumu çevirmeleri zor oldu beni zorlayan kısım bu kısımdı,9 dk sürdü bir kaç dk daha uzasaydi sezeryana alacaklardı. Neyse ki doktorum çok iyiydi, bebeği çevirmeyi başardı ve onuda sağlıcakla kucağıma aldım :) Sonrasında prematüre oldukları için biraz solunum sıkıntısı biraz sarılık 11 gün kuvezde kaldılar. Şuan evimizdeyiz 2 haftalık oldu pamuklarım 🥰 yavastan huniyi takmaya başladım evde bir çocuk daha olunca 😂 Yinede onlar için herşeye değer,yeniden anne olmayı nasip eden Rabbime şükürler olsun 🤲 Bebek bekleyen herkesin kucağını doldursun Allah’ım,gebelerimiz de sağlıcakla kucağına alsın inşallah 🥰