merhaba benimde yaşım 23 banada yüksek risk dedi ama ben ense kalınlığı hangisi oluyor 1.28 1,7 papp-a da 0,18 frebhcg1.17 sonuçlarım böyke ben tam fazla anlamadım baya üzldüm anlayan varsa normal mi yoksa çok mu riski banada söyleyebilir mi ben sıvı vermek istemiyorum ama şartmıdır