Kızımda kronik oldu o doktor 10 günü geçerse sorun olur demişti ama çocuk patlıcak gibi ağlıyodu mecbur fitil başlattı kanzuk isminde. Oda bağımlılık gibi bi şey yaptı onu atmadan yapamamaya başladı biz evde devamlı bez ihtiyacı gibi fitil ihtiyacı gidermeye başladık. Mamayı değiştirip deneyin en olmadı mecbur fitil. 6 aya kadar 2 günde bir fitille yaptırıyordum ben. Hiç bir çare bulamamıştık