Budiss_Moms Kızlar 25. haftalarda bir iki hafta göbek kısmı geriden gelip ilerleyen haftalarda haftasına yetişen oluyor mu ya da önden giden? Kafada iki hafta önden gidiyor bi de 🤷♀️🤷♀️
Fnen Budiss_Moms beslenmenize bağlıysa ve iyi beslenirseniz fark kapanır, ama genetik faktörse kapanmaz
Denizyildizi1 Budiss_Moms Ay benim bebeğim 34 haftalık sadece göbek 4 hafta geride 2 hafta önce yatış verdiler perinatolog gördü 2 hafta geride dedi geçen hafta gittiğimde 30 haftalık gözüküyor göbeği ne olacak bilmiyorum ve kilo almıyor
Budiss_Moms Elifoz28 ayy inşaAllah yaa 🤲 Çok sağlıklı düzenli besleniyorum aslında neden geriden geliyor anlamıyorum🫣
Elifoz28 Budiss_Moms tansiyonunuzu düzenli olarak ölçüm yapıyor musunuz sabah akşam doktorum bana tansiyonumu ölçmemi ve crp testi yaptırmamı istedi
Minigin_annesi0 Canım kafana takma 2 hafta geriden ve 2 hafta ileriden gitmesi normal ilerleyen zamanlarda düzelir inşallah
Serapcemre Budiss_Moms canım onceleri cok skılıyordu ama detaylı da skntı cıkmayınca takmamaya başladım artk doktor da sonra düzelir dexi
Serapcemre Budiss_Moms benm covitten sonra oldu işte o yüzden artk üzülmeyi kestm benm ilk kızımda skntı yoktu ama 3.150dogdu 52cm di zayıftı o yüzden takılmıyorm covit yüzünden tansiyonm cıkmaya başladı üzülünce tansiyonm cıkıo
Budiss_Moms Fnen beslenmeme çok dikkat ediyorum ama eşim küçük doğmuş bende aksine çok kilolu doğmuşum. Ama sanırım çoğu zaman babanın genlerini alıyorlar
Denizyildizi1 Fnen Beslenmeye bağlı olduğunu nasıl anlayacağız benim 30 haftalikken suyum geldi anlamadilar 32.haftada bebeğinin suyunun az olduğunu göbeğinin 4 hafta geride olduğunu söylrdiler suyu az olunca gelişemiyormuş bebek kiloda alamıyor
Budiss_Moms Elifoz28 Tansiyonum genelde düşük dengelemeye çalışıyorum bir kaç defa hatta çok kötü bayılacak gibi oldum ama düşük tansiyonun etkisi var mıdır bilmiyorum
Budiss_Moms Serapcemre bende 3 kilo olsa yeter diyorum ama bilmiyorum takmamaya çalışsamda olmuyor ilk gebeliğim ve tüp bebeğim
Elifoz28 Budiss_Moms onu bende bilmiyorum malesef umarım düzelirler insan kendini çok kötü hissediyor 😞
Budiss_Moms Serapcemre sağlıklı olsunlar en önemlisi o tabi. Şu an sadece kafaya takmadan edemiyor insan işte
Serapcemre Budiss_Moms haklısın ben de takıyorm yalan yok:( ama napalım iyi olsun da ileride toparlar şu an yapacagımız tek şey tekmelerine dikkat etmek