Birfasulyeannesi SevimlimX 3 gün boyunca aralıksız ağrıdı sonra o antibiyotigi kullandım sisi indi. Ben gece çenemi çok sıktığım için ara ara yine ağrıyordu ama dikkat ediyorum artık.
SevimlimX ElifBzkrt inşallah canım şuan ağrıdan kanaepede oturuyorum yatınca ağrı cogaliyor senin ağrın ne durumda
ElifBzkrt SevimlimX evet yatınca daha çok artıyor ben sabaha kadar bağdaş kurup oturdum ağlaya ağlaya bi yandan bebeğe zarar verir mi bu ağrı endişesi😓 şuan da sol tarafım şiş hala inmedi bakalım ne zaman iyi gelicek antibiyotik Allah yardımcımız olsun
SevimlimX ElifBzkrt ayy evet aynı durumdayz bende çok korktum bide Dr diş ağrısı erken doğumu tetikler dedi ödüm kopuyo Allah yardımcımız olsun