Kızlar beklenen adet tarihim 21 ve 23 arasıydı 2 gündür gelen giden yok doğurganlık zamanlarını değerlendirdik hatta özellikle yumurtlama günlerinde 2 gün üst üste ilişki oldu öncesinde ve sonrasındada oldu yumurtlamanın üzerinden 16 17 gün geçiyor nerdeyse aşırı akıntım var, gögüs uçlarımda acıma var adet öncesi gibi, kasıklarımda ağrı var özellikle ara ara sanki adetim gelecekmiş gibi şiddetleniyor, bi an üşüyorum sonra sıcak basıyor, çok hafif bi midem bulanıcak gibi oldu sabah, halsizim sanki tonlarca iş yapmışım gibi. Erken gebelik testi aldım ama pazartesiye kadar yapmıyım diyorum eğer gelmezse yaparım hemde 2 3 günlük bi gecikme olmuş olur 3. Denememiz aslında ama ben yumurtlama tarihini hep yanlış hesaplamışım doğrusunu bu ay buldum o yüzden ilk gibi olacak 😂 negatif çıkarsa diye korku ama ola ki pozitif çıkarsa diyede heyecan var 🙈 Rabbim hepimize hayırlısı sağlıklı hamilelik sonrada sağlıklı doğumlar nasip etsin ❤️