Aynura20 Kızlar selam doktora gittik 10 haftalık hamile olduğumu söyledi doktor Ancak ben 8 haftalık evliyim ve hiçbir şekilde evlilik öncesi cinsel bsey olmadı sonra yanlıştır belki die başka doktora gittim oda ayni şeyi söyledi utandığım için bsey de diyemedim😔
Denizbetul Aynura20 ilk haftalarda genellikle yanılma payı oluyo sonradan tam bi hafta belirleniyo ben mesela son adetime göre 9 haftalıkken ultrasonda 10 gözükmüştü ama şimdi tam son adetimle aynı ilerliyo
Harunnisa Aynura20 boyle durumlar olabilir ama hemen hamile kalmaniz aileler tarafindan yanlis anlasilacak gibi bir durumda olmus büyük haftada gozukmesi gibi ama adet tarihinizden kaynaklaniyordur yani
ebru23 Aynura20 yalniz bilebiliyolar bazen uyusmuyo adet tarihimi bildigm halde adet trihiniz yalnis dedi adam
Aynura20 Önden gidebiliyor derken 😫 vallaha ağlıycam bizimkilere bunu açıklayamayızda işte o yüzden 8 haftalık dedik ama Of kafam bi milyon
Buskat Aynura20 hamilelik son adet tarihi baz alınıp hesaplanır yani döllenme zamanına iki hafta eklenerek hesaplanıyor. Yumurtanın ilk oluştuğu günden itibaren yani😊 o yüzden öyle demiştir
Smyyeblkkk Aynura20 ben de aynı durumu yaşadım balım ❤️🤗 sakin ol ben 8 haftalık evliyken 11 haftama girecektim bebeğin boyu yapılan bthcg testleri üzme kendini
Aynura20 Smyyeblkkk bebeğin boyu derken anlamadım ya peki doktorun dediği tarihte mi Doğum taptınız yoksa 3 hafta daha beklediniz mi
Busrahio Canm senin hesabin adet tarihine göremi 8 haftalik yoksa iliski gunune goremi hesapliyorsun. Çünkü doktorlar son adet tarihine gore hesapliyorlar sen ne zmn iliskiye girmis olursan ol. Ondan 10 haftalik demistir büyük ihtimal sana.
Buskat Aynura20 tamam işte mesela bebeğiniz döllenme gününden itibaren 8 haftalıktır ama buna iki hafta daha eklenir. Adet dönemi de gebeliğe dahil edilir. O yüzdne 10 haftalıksınız http://hamileler.org/hamilelik-haftasi-hesaplama
Ebrulieymen Slm bisey sorcam kızlar bebeğim 5 hafta 5 günlük aşırı karın ağrım var dr gittim keseyi gördü yalnız kalp atışı yoktu haftaya kontrole çağırdı fakat bi sorun olduğunu da söyledi kesenin etrafında kanama var mis bu durumu yaşayan varmi düşük tehlikesi mi
Smyyeblkkk Be Ebrulieymen ben neler çektim bir anlatabilsem ben hem ağızdan hem vajinadan kullandım yataktan çıkmıyordum yemek yiymiyordum akıntılarım oluyordu