Melekk8 Kızlar gebelik düşündüğüm için doktor bir dizi test istedi aptt düşük çıkmış smear testi Çıkınca gel diğer testlerini de göster dedi o yüzden doktora soramamıştım bi kez boş gebelik geçirdim var mı bu değerle ilgili sıkıntı yaşayana bilgisi olan?