Bisey sormak istiyorum 34 haftalik hamileyimde burnum sanki her gecen gun kapaniyor horultu oluyor uyumasam bile burnumdan nefes almakta zorlaniyorum grip falanda yok normal mi acaba bu ilk gebeligimde boyle bisey yasamadim bunda oluyor ve bazen icten kanamis oluyor burnumu temizleyince goruyorum bilgisi olan