Uzanıp ayaklarınızın altına bir şey koyun, sıcak su torbası gibi bir şeyle ayaklarınızı veya kasıklarınızı ısıtın. Benim o dönemlerim eylüle falan rastlamıştı ben de yaşadım benzer sancılar ki yine bahar geldi ve arada yine sancı yapıyor, geçmiş olsun