Kuzum toksoplazma ise benimde pozitif çıktı daha doğrusu daha önce gecirmemisim ama suan geciriyorum demek. Birazda yuksek çıktı düşük dozlu antibiyotik kullaniyorum değerim düşsün diye. Bebege ilaç kullanmadigin surece zarar verir dedi bende en basinda ogrenmistim zaten suan 13 haftalıgim hala kullanıyorum cok geçmiş olsun hersey takdir ilahi korkma Rabbime Birak zaten herkez nasibini yaşar
Nisandua1