ElifKarata Merhaba güzel anneler son 11 Allah’ın izniyle siz ne zaman doğuruyorsunuz insallah 😘😊 birde bzim gibi bebeği kılolu olupta normal Doğum için bekleyen anneler vardı nabtınz doğurdunz mu 🤗😊
Edbanne ElifKarata son 13. Bugün ayın 20’sine gün verdi. Aslında 17’de alalım dedi ama, oğlum 1.sınıfa başlayacak ilk gün yanında olmak istyorum dedim. Umarım erken gelmez o zaman dedi 😂 bakalım merak, heyecan, endişe bekliyoruz 🤷🏻♀️
eti ElifKarata kac kilo su an bebik? Son 13 bizim de. Doktorumuz 10-16 arasi tatilde olacakmis. Moraller sifir:)
Pelvan ElifKarata her gun belki o gun bu gundur diyorum ama yok kasilmalarim oluyor cok fazla bebegim ters donmedi daha sezeryan gozukuyor bizimde 😊
ElifKarata Pelvan seninki yerini sevmiş annesi dönmez mi diyor doktor . Nezamana verdi sezaryen gününü
Pelvan ElifKarata gunde vermiyor canim devlet hastanesinde 39 da veriyorlarmis gunu o zamana kadr beklemekten yana doktor %3 ihtimale donebilir diye bekliyorlar 🤦♀️sali gunu tekrar bakalim donmezse gununu verelim dedi🤷♀️
Ozlemozlm ElifKarata cnm bevek dogum kanlina girdigi hlade de iliski olunmalimi acilma icn bi bilgn varmi acaba
ElifKarata Pelvan aslında daha iyi durdukça kılo alır mecburi sezaryen olduğun için bir skntısı da Yok ama artk son günler cok zorlanıyoruz bir an önce de doğsunlar istiyoruz hayrlısı ınsallah sağsalim gelsinler 😊🙏
ElifKarata 0114 ayyyy 😊😊 yesinler sizi annesinin gözleri yollarda kaldı insallah sağsalim gelsin canm kollarına 😊😊
Pelvan ElifKarata son zamanlar zor oluyor ama her seyiyle guzel insan artik gelsede alsam elime diyor 😊insallah haftaya bende kizima kavusurim 🙏🙏
ElifKarata Edbanne cok tatlı bir bekleyiş canm insallah sağsalim kucağına alırsın rabbm Yardımcın olsun 😊🙏
ElifKarata eti canm 38+0 da 3900 dü normal Doğum için beklıyorz doktor doğurdun doğurdun yoksa kesicem diyor 😂😂😂 salı ya gün vermişti sonra dedim persembe olsun yanı Perşembe’ye kadar normal geldi geldi😂 yoksa kesiliyorum
belizdoruk ElifKarata valla canım benim kızım da gelmiyordu sancı yoktu bişey yoktu doğum esnasında Kakasini yapıp yutmustu dikkatli ol
eti ElifKarata ay masallah. Biz 37de 3180 gr dik. Doktor bunda bile korkuttu normal zor olur dikkat etmezsen diye ama bogazim durmuyo:)
SevcanSungur Peki bebisler kanala girmis mi :) benimde 38 +2 cati muayanesi yapildi hersey uygun dedi bakalim bekliyoruz
MerveGlvern ElifKarata 37. Haftada 3500 dü.şuan 38+2 yiz kaç kilo oldu bilmiyrm normale uygunsun demişti ama iri bebek olunca korktum çarşambaya sezeryana gün aldık bu arada sancım gelir ağrılarada dayanabilirsem normali deniycem yoksa çarşamba sezeryan ama nedense hiç rahat değilim
ElifKarata MerveGlvern benmde 37 de 3500 dü canm doktor hep 4 ü geçerse sezaryen dedi prosedür gereği ama çatın uygunsa normal de olur demişti çatı muayenesi ni yapmadı hala o ayrı dava 😂😂😍 bana onca sancıyı çektirip çatın uygun değil hade sezaryen derse yıkılırım