annelikheyecanim ecopirini doktorum basladi evet. Kan sulandirici. Yuksek tansiyon ve bas agrilarim yuzunden baslamistik bas agrim gecti. Kacinci haftadasiniz?
Cok kotu bi atak geçirdim bi gece; acildeki doktor 2 parol birden al bir daha bu hale gelme dedi. Agridan titriyordum. Tansiyonum 15/10 olmustu. Kafami duvara falan vurmak istiyodum. Cok kotuydu. Sonra ecopirin 150 mg basladik iste. 🙄 hamilelik disinda bu hale geldigimde relpax kullaniyodum.