Nur234 Benim 1 gün kaldı 36. Haftaya neler hissediyorsunuz , bebek hareketleri nasıl , bebek kanala girdi mi ? Zorluklar başladı mı 😋
linamom Nur234 ben de aynıyım canım ultrasonda 36 görünüyor. Heyecanla bekliyoruz bugün kontrol vardı Nstye girdim bi sıkıntı sancı falan çıkmadı. Onun dışında ayaklar fena şişti terlikle geziyorum 😅
Mrvklc-3008 Nur234 bende 36 oluyorum yarın akşamları hareketli ama genelde eskisi gibi hareketliliği yok benimde bel kasık ağrılarım varr inşalllah şu son zamanlarımız da güzelce atlatır sağ Salim kavuşuruz bebişlerimize ☺️🥰
Ezelunal1818 Nur234 ay benimde 00 sonrası 36 olacak ve sabah muayeneye gideceğiz bakalım ne durumdayız☺️
Erayhilal Nur234 bende bugun 36 ya girdim minik hanım cok kasılıyor korkuyorum bazen birde genelde gece bacaklarimda kollarimda bi kasilma oluyor cok tuhaf ama anlamiyorum yani genlesemiyorumda tabi la havle ceke ceke uyuyorum ne zamandir zar zor sanki uzerimde sinir varmis gibi
Nur234 Mrvklc-3008 benimde aynı hareket çok yok niyeyse o beni korkutuyor ve karnımda sertleşmeler başladı 🥲
oztrk14 Mrvklc-3008 bende öyle hissediyordum hareketleri az geliyor diye doktor normal ama günlük 8 hareketten az olmaması lazım dedi yeri daraldığı için hareketi eskisi gibi sert olmazmış benimde erken doğum riskim vardı yatıyorum 3 haftadır atlattık allahın izniyle
linamom Nur234 benim de çok sertleşme oluyor ya az ayakta kalsam. Bir de bebeğim ayaklarını bastırıyor resmen ayağını hissediyorum karnımı yırtcak gibi oluyor
Mrvklc-3008 Nur234 normal bence ya hepsi son zamanlar artık o kadar çok hareket etmemesi normaldir kasılmalar içinde magnezyum alın bence günlük o beni çok rahatlatıyor
Nur234 Mrvklc-3008 bugün almaya başladım bende 😇🤲🏻 Ay inşallah normaldir bazen çok hareketli bazen 0 hareket
Mrvklc-3008 Nur234 ferah tutalım kalbimizi inşallah sonuçta anormal bişey olsa günlerce hiç hareket etmez ufak da ediyorsa iyidir inşallah canım 🥰🤲🏻