Aleynayim Merhaba hanımlar, mâlum anneler günü yaklaşıyor anneme şu model fincan takımı mı alayım yoksa kıyafet mi? Ben karar veremedim, yardımcı olursanız sevinirim😊[ https://mutluresim.com/images/2022/04/22/nvyPV.jpg](https://)
minikturtam1 Aleynayim guzel takim. Ama annenizin neye ihtiyaci olduğuna gore alin bence. Fazladan fincan takimi varsa fazla fazla olmasina gerek yok bence. Daha kulanisli bisey alabilirsiniz. Ama ben begendim guzel.
Ebrulimomm Aleynayim bence çok hoş bir model , anneniz de beğenir 😊 ben bu sene kıyafet aldım çünkü fincan koyacak yeri yok artık çok var 😅
Seymaben Aleynayim ay bence kiyafet ya😅fincan aşırı hos ama bence şahsi bi hediye olmasi daha guzel olur kiyafet alin giysin guzel guzel😍
Aleynayim minikturtam1 Canım, annemin 1-2 takım Marketten alınmış kötü fincanları var. Çok hoşuna gidiyor bu tarz şeyler ama bir yanımda kıyafet almamı söylüyor. Yarın dışarı çıkıcam muhtemelen ikisini de alırım diye düşünüyorum… 😄