Busraaydiiin1 doktorlar bize bakmıyor, ilgilenmiyor diyorlar. Ben doktora hak veriyorum. Randevulu hastaya bile saat 2 de 61.sıra denk geliyor. Yani saat 2 ye kadar minimum o kadar hasta bakıyor. Gündüz randevulu, gün içi kayıtlı, acilden gelen hasta bak; gece nöbete kal, sezaryen yap, normal doğumda sıkıntı varsa acil çağırsınlar git. Neye yetişsin onlar da insan.
Biri geçen gün şey yazmıştı. “Vitaminim bitti doktora mesaj attım bana cevap vermedi” 🤦🏻♀️ Vitamin yahu doğuma kadar kullanacaksın işte. progestan değil, antibiyotik değil, acil başka bişey değil. Sonra yerden yere vurmuş, mesajıma 2 gündür cevap vermedi doktor değiştiricem diye. İstiyorlar ki doktorun özel hayatı olmasın.