Arkadaşlar merhaba çok utanarak soruyorum am a sizin tecrübelerinize ihtiyacım var ben 8 haftalık gebeyim ama baya bi iltihap sanırım bilmiyorum ama süt kesiği gibi geliyor çok korkuyorum doktora da bir kaç gün sonra gidebileceğim bu normal bir durummu lütfen akıl verin hamile kalmadan önce de sürekli enfeksiyon oluyordu ama bebeğime zarar verirmi