Kızlar 3 gündür sag tarafimda agri var bobregimden kasigima doğru ama çok değişik bir ağrı gündüzleri birşey yok akşam 9 dan sonra başlıyor dun acile gittim serum yedim rahatladim yine başladı idrar enfeksiyonu olabilir dedi doktor test yaptım azıcık enfeksiyon çıktı su ic dedi bol bol… Aranızda böyle birşey yaşayan varmı