Mutlulugum Merhaba arkadaslar, Ben cok kotu usuttum ev doktorum tatilde ulasamiyorum, dogum doktorumda hic bir hap alamazsin kesinlikle dedi. Ne yapacagimi sasirdim gercektende.kolay hastalanmam ama hastalanincada kolay kolay gecmez. Hamile kalmadan once antibiyotiklere ragmen 2 haftada geciyordu. Ne yapacagim
SevgiIbrahim Mutlulugum bende muthiş sekılde grıp oldum sormaa 😔 neyapcaz bılmıyorum bende 31 haftama gırcem.. basim beynim catliyoo kemiklerim kiriliyo sanki burnum tikali dislerim sizliyoo cok kotu bi durumm yaa hamilelikte 😢 gecmiss olsun
Gulnar94 36+3 qrip+yuksek hararet +ishal oluyorum antibiotik iynesi yapiliyor bana hareretden dolayi qrip icinse sadece bal limon nane cayi bol bol sivi arkadawlar