Nslhn97 38+1 haftalık hamileyim acaba ne zaman doğar çok sabırsızım günler geçmiyor 😍 hiç bi belirtide yok agrı kasılma vs gibi siz kaçıncı haftada doğum yaptınız gelin muhabbet edelim
Ozlem0133 Nslhn97 Bende 37+2 canım 2. Gebeliğim pazartesi doktora gidecem doktorum gün verir inşallah ilk doğumum 40. Haftada olmuştu
Busr21 Nslhn97 ben 38+3 te doktora gittim muayene etti daha yukarida biraz daha kanali inmesi lazim dedi 38+4 te dogurdum😁 doktorum bile şaşırdı
Gul12124 Nslhn97 bende 38+.1 haftalik benimde bir belirti yok amma ara sira kasilma oluyo bu hafta doktora gidecem bakalim
powermom06 Ozlem0133 benim.ilki 39 2 de olmustu doktor ikinci ici rahmin yumusamis acilman 3 cm dedi suyun gelir yada kanaman olursa gel doguma aliriz dedi valla bilmiyorum ben suan 38.2 yim.bekliyorum ;)))