Puddingin normal dogum yaptim. Nisanim gelince sabah sakin kalip sancilarima baktim, hastaneye gidip orada saatlerce beklemiyim dedim 😊 evde cektim ilk sancilari, surekli hareket halindeydim ki acilmam cabuk olmus, aksam sancim.5 dk ya dusunce birde kanamam cogaldi gittik, 3.5 cm acilma olmus yatisim yapildi 7 de. Gece 1de kendi sancilarimla ignesiz normal dogum yaptim 🤗