Merhaba kızlar
Ben en son martın 10 n da adet oldum daha da olmadım
Dün aşırı miğde bulantısı halsizlik yaşadım kadın doğuma gittim
Alttan baktığında birşey yok dedi
Enfeksiyonum olduğu için enfeksiyon için ilaç verdi tek kullanımlık toz
Bugün öğlene doğru iki damla kahverengi leke geldi
Peçeteye silince bir şey yok
Böyle birşey yaşayan oldumu
Pazartesi gününe kadar takip edicem adet olmazsam kan vericem