_anne_kuzusuu00 benimde alerjim var ama onu kullanmadm hiç bilaxten kullanıyorum hamileliğimin başından beri birde risonel kullanıyorum burun spreyi olarak. Alerji haplarının herhangi bir zarari olmuyormus bebeğe doktorunuz yazdıysa kullanın ben 32.haftamdayim hergun içiyorum alerji hapımı